איך בוחנים ובוחרים דירה להשקעה בפורטוגל?

את הדרך שלנו בנדל”ן התחלנו לפני כ 6 שנים שניהלנו כ60 דירות איירביאנבי בתל אביב יפו.

שם למדנו את הדברים החשובים בתחזוקת דירה, בנוחות שצריכה להיות למי שמשכיר אותה, ומה הם הדברים החשובים לשים לב אליהם כשמשפצים ומרהטים דירה.

משם התקדמנו לרכישת דירות בבודפשט עבור המשפחה, ניהלנו שיפוץ של דירה נוספת בברלין, רכשנו ניסיון והתקדמנו בדרך הנדל”נית שיצרנו לעצמנו.

כשהגענו לפורטוגל וראינו את הפוטנציאל הנדל ני העצום שקיים כאן, מהר מאוד הבנו שזה המקום בשבילנו ליצור וליזום. החלטנו להשתקע כאן, והתחלנו את הדרך שלנו בנדל”ן בפורטוגל, עם ההבנה שאת הכסף שלנו עדיף לשים בקירות ממשיים, שאשכרה יניב לנו, מאשר שישכב בבנק ויעלה עובש.

אז מצאנו בניין מדליק ממש, בשכונה אמנותית בפורטו, הורדנו לו את המחיר לרצפה, וקנינו אותו יחד עם שותפים נוספים.  את תהליך החיפוש והרכישה בתור חברה ניהלנו אנחנו, ולאחר מכן גם ניהלנו את השיפוץ , העיצוב והריהוט שלו. היום הוא מתפקד כבית אירוח לתקופות ביניים  לנוודים דיגיטליים- COMMUNA GARAGE

את השיפוץ עשינו כהרגלינו עם חברת בניה רוסית, מאחר וויטל דוברת את השפה- 

למה? בגלל מהירות העבודה והביצוע.

אי אפשר להשוות את קצב ומוסר העבודה שלהם עם הקצב של הפורטוגלים שיכולים להאריך כל דבר פי שלוש בזמן. הפורטוגלים אנשים מדהימים- אבל הם בסיאסטה תמידית, ולפעמים זה פשוט לא מתאים. במיוחד כשמדברים על השקעה קצובת זמן.

מאז אותה הרכישה זכינו ואנחנו זוכים ללוות המון משקיעים בדרך להשקעה שלהם בפורטוגל, מנהלים שיפוצים, מעצבים ומרהטים את הנכסים, ולאחר מכן גם מנהלים אותם.

אחד הדברים שהיו חשובים לנו לאורך כל הדרך, זה לחפש השקעה כאילו אנחנו מחפשים לעצמנו, ולחפש משהו שיניב את התשואה המירבית למשקיע. הכל כמובן בליווי הצוות המדהים שלנו שנבחר בקפידה יתרה, ונותן מעטפת בטוחה שלמה לסגירת העסקה.

אחד הדברים החשובים שהבנו לאורך הדרך שלנו בנדל”ן- זה את חשיבות הצוות שמקיף אותך. צוות שתוכל לסמוך עליו, שיוכל לייעל את התהליכים, לקצר זמנים, ולחסוך המון כסף מטעויות לא הכרחיות שיכולות לקרות בדרך, מצוות לא מנוסה שלא עבד עם משקיעים בינלאומיים.

חשוב לציין שאנחנו לא מתווכים, ואנחנו לא שומרים דירות בארסנל רק כדי למכור אותן- אנחנו יוצאים לשטח לחפש השקעות ספציפיות שישתלמו למשקיעים!!! לפי פרופיל ותקציב ספציפי, בתוכנית העסקית שהגדרנו מראש.

והנה אחרי תקופה בהחלט נכבדת, למידה בלתי פוסקת, המון הרפתקאות בדרך, ואחרי מספר רב של השקעות שעשינו כאן גם לנו וגם לאחרים, אנחנו מתרגשים לחלוק אתכם מהניסיון שלנו, ולבחון יחד-

איך בוחנים ובוחרים דירה להשקעה?

מה הפרמטרים שחשוב מאוד לשים לב אליהם?

אילו מסמכים צריך לבקש מבעל הדירה?

יחד עם המון המון טיפים שיש לנו להביא לכם! 

שתהיה צפייה מהנה(:

רוצים ליווי לרכישת נכס מניב בפורטוגל? מוזמנים ללחוץ כאן

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש