בטחון בפורטוגל: האם בטוח לחיות במדינה הזאת?

בטחון זה בהחלט פקטור משמעותי כשבוחרים באיזו מדינה לגור, מי כמונו יודע:)

אבל, האם בטוח לחיות במדינה הזאת? האם פורטוגל היא באמת מדינה בטוחה כמו שאנשים מספרים? 

התשובה היא כן. פורטוגל נחשבת לאחת מהמדינות הכי בטוחות למגורים בעולם! האמת, בטחון הוא אחד מהסיבות העיקריות שגורם להרבה אנשים להגר לפה, כמונו.

קצת נתונים

בשביל שיהיה לכם מושג כללי, ב2021 פורטוגל הגיעה למקום רביעי במדד השלום העולמי, שמשקלל גורמים שונים להגדרת הדירוג. אחד מהגורמים הוא ההוצאות הממשלתיות על מניעת אלימות, שמייצגים רק 5% מהתמ”ג! בהחלט מהאחוזים הנמוכים בין המדינות שנותחו. הציון גם יצא גבוה ביחס לעזרה סוציאלית לאוכלוסייה, הנעה בין דיור לבריאות. 

איך זה משפיע עלינו ביומיום

הביטחון מורגש בכל צעד בחיי היום יום שלנו. בין אם זה ביטחון בללכת ברחוב, בלנסוע בתחבורה ציבורית, למרחב אישי שקיים כאן בין אנשים. כמובן שבכל דבר יש יוצא מן הכלל, במיוחד בערים הגדולות והעמוסות יותר. אבל אין ספק שהשלווה השוררת פה משפיעה באופן ישיר על האיכות חיים כאן. וזה פשוט מדהים:) ובתור כאלה שמגיעים מהמזרח התיכון – אנחנו צריכים לזכור שבפורטוגל לא היו התקפות טרור או התרעות על מצבי חירום מעולם. 

וגם לגבי “המטרות הקלות” (התיירים והמהגרים), הפשיעות הנפוצות ביותר בפורטוגל שתיירים נתקלים בהם- הן גניבות וכיוסים. לכן, בהרבה איזורים תיירותיים תמצאו תחנות משטרה בלעדיות לתיירים! 

שזה יפה;)

הרגשת הביטחון בפורטוגל

בפורטוגל יש הרגשה שהכל טודו בום:) 

אנחנו מאמינים שחלק מזה קשור לזה שבאמת אין הרבה פשיעה בפורטוגל וחלק פשוט קשור למנטליותולמרות שיש די הרבה מבנים נטושים או לא משופצים, אין תחושה של סביבה נטושה ברוב המקומות. אנחנו למשל גרים בפורטו, וכשאנחנו מטיילים בעיר נדיר שאנחנו מפחדים שמשהו יקרה לנו. גם כשהולכים לבד ובכל שעות היממה. וגם בתור אשה!

ואם מדברים על ביטחון בהקשר של נדל”ן, אנחנו מאמינים שזהו אחד המניעים המשמעותיים ביותר שגורמים להמון משקיעים להשקיע את הכספים שלהם כאן, וגורמים להמון מהגרים להקים את הבית שלהם כאן.

תחושת ביטחון במקום המגורים-היא פקטור מאוד משמעותי שמשפיעה על האיכות חיים באופן די ישיר. 

לא סתם יש נהירה של ברזילאים לפורטוגל, למרות כל החופים המדהימים שיש להם במדינה שלהם:)

מחפשים עזרה במעבר לפורטוגל? מוזמנים ליצור קשר כאן. ונשמח לעזור לכם למצוא את הבית הבא שלכם במדינה המדהימה הזו!

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

קשיים ברילוקיישן

בואו נגיד שעל זה לא חשבתי כשעברתי לחו״ל. כן, רילוקיישן זה לא הכל תותים, גם אם הסתדרתם על עבודה ויש לכם איפה לגור, יש עוד

למאמר המלא »

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש