דברים שכדאי מאוד לשים לב אליהם כשרוכשים נכס בפורטוגל!

אז היי, הגעתם למסקנה שפורטוגל היא היעד השקעה הבא שלכם, עשיתם את החקר שוק שלכם, הבנתם קצת את המספרים, דיברתם עם כל החברות השקעה שקיימות בפורטוגל והחלטתם להתקדם הלאה עם הרכישה.

אילו דברים כדאי לשים לב אליהם, ממה כדאי להיזהר? ואילו פרמטרים ימזערו את הסיכון בהשקעה שלכם?

בואו נתחיל!

לוקיישן לוקיישן לוקיישן!

דבר אחד שטראמפ אמר, שאנחנו מאוד מסכימים איתו- הם בעצם 3 דברים כמו שכתוב בכותרת והם בעצם לוקיישן לוקיישן לוקיישן.

שימו לב מהו האזור שאתם קונים בו! האם הנכס נמצא בשכונה מפותחת או מתפתחת? האם הנכס קרוב לתחבורה ציבורית נוחה? האם הנכס פונה לדיירים לטווח ארוך? קצר? סטודנטים? מי בעצם קהל ההשכרה שלכם?

כל אלו הן שאלות שמאוד חשוב שתשאלו את עצמכם כשאתם מתכננים את ההשקעה הבאה שלכם.

הרבה מתווכים פורטוגלים יכולים להראות לכם דירות מדהימות, בבניינים מרהיבים, עם נופים מהממים – אבל תמיד תזכרו שמתווך בפורטוגל הוא לטובת המוכר – ולא הקונה!

וגם לרוב הוא לא חושב כמו משקיע. לכן אותו נכס מדהים שראיתם – יכול להיות מושלם למגורים האישיים שלכם – אבל אם אתם פונים לשוק ההשכרה והמכירה העתידית- כדאי מאוד שתבחרו אזור שיהווה את הסיכון המינימלי עבור ההשקעה שלכם, ושיוכל להיות מושכר בקלות!

זה כמו שתמצאו נכס מהמם במדבר ליד דימונה.

שזה אחלה אם בא לכם לשיר קומבייה מסביב למדורה, אבל מי יהיה השוכר אם זה בית להשקעה?

תחשבו על זה.

תביאו מהנדס!

הרבה אנשים משקיעים ומשפצים בפורטוגל.

בואו נגיד שעסקאות פליפ נפוצות כאן מאוד.

מה זה פליפ? קנית בזול, שיפצת, ומכרת ברווח.

אממה! וזה אממה גדול לשים לב אליו-

הרבה אנשים קונים כאן דירות לשיפוץ, ועושים שיפוץ קוסמטי מה שנקרא. מה שזה אומר שהם בעצם מייפים את הנכס, מצפים אותו בקירות גבס, ואלוהים יודע מה מסתתר מאחוריהם! לכן, אם אתם קונים דירה שעברה שיפוץ- אנחנו ממליצים מאוד להביא מהנדס שיוכל להוציא לכם דוח רשמי ומסודר לגבי מצב הבית אותו אתם מתכוונים לרכוש.

תאמינו לנו שאתם לא רוצים לגלות פתאום בחורף הקרוב שיש נזילה מהגג ושתצטרכו להכניס את הנכס שלכם לשיפוץ מחדש- מה שיעלה לכם הרבה כסף! וכך בשניה, חרגתם מהתוכנית העסקית שלכם.

דוח ממהנדס יוכל לתת לכם את מה שאנחנו לא רואים בעיניים ויכול להוות גם כלי מצוין למיקוח על העסקה המדוברת. לגבי בנייה חדשה- אתם בדרך כלל תקבלו אחריות ל5 שנים מהקבלן המבצע- אז טודו בום.

תעבדו עם בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים בתחומם!

כפי שכבר כתבנו בפוסט אחר שלנו- לחסוך כמה מאות יורו על עורך דין טוב כדי להוזיל את העסקה- יכול לעלות לכם ביוקר אח”כ! אתם קונים נכס במדינה שאתם לא חיים בה, לא מכירים את החוקים בה, וכדאי מאוד שמי שמייצג אתכם יהיה שם בשבילכם לסיכוי הקטן הזה שבו עסקה יכולה להשתבש. תאמינו לנו שכדאי להוסיף כמה מאות יורו, כדי לחסוך אולי בהמשך כמה עשרות ומאות אלפי יורו.

לא חושבים?

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש