המסעדות הטבעוניות/בריאות הכי שוות שיש לליסבון להציע!

בכל מה שקשור לאוכל בריאות, טבעונות או צמחונות, בואו נגיד שלפורטוגל יש עוד לאן להשתפר. אין ספק שבארץ המודעות לאוכל בריא היא הרבה יותר גדולה וניתן למצוא מגוון של מנות צבעוניות בכל בית קפה שכונתי. אבל בכל זאת, גם עם ההיצע הקיים, פורטוגל לא מאכזבת בפרט בערים  הגדולות, בעיקר בליסבון.
לאור הביקוש הרב של הקוראים שלנו-  יצאנו לחפש לכם את המסעדות הטבעוניות/בריאות הכי שוות שיש לליסבון להציע. ויש לה!

אז בואו נתחיל…

הבריאה – Eight

מסעדת Eight נמצאת ממש דקה מכיכר רוסיו וגולת הכותרת של המקום היא בריאות, בריאות, בריאות.
הבעלים של המסעדה וגם אלה שמנהלים אותה, הם זוג חביב שלפני שנים החל לחקור את תחום הבריאות לאחר שקרוב משפחה שלהם חלה בסרטן.
הם יצאו למחקר וגילו שיש שמונה עקרונות חשובים ופשוטים לבריאות האדם, והחשובים שביניהם הם שמש, הרבה מים, ספורט והכי חשוב – תזונה טובה.
אז מתוך השקפת חייהם הבריאה, הזוג פתח את המסעדה המיוחדת הזאת, וכמו שהם מבטיחים, תמצאו פה רק מנות בריאות אבל אנחנו מבטיחים שהן גם יפות וגם טעימות. 

מה בתפריט: קערות צבעוניות של אורז חום, קינואה, טופו, ירקות ועדשים.
לצד הקערות, מצאנו המבורגר מטופו או טמפה (פולי סויה מותססים), טאקו במילויים שונים, טוסטים מתוקים ומלוחים, גרנולות שונות, ואיך לא – שייקים, מיצים ושוטים בצבעים שונים ומשונים.
אגב, קפה לא תמצאו פה, וכמו שבישרה לנו מנהלת המקום – תוכלו להסתפק בתחליף קפה ללא קפאין. ייאמר לזכותה שהיא שלחה אותנו למאפייה הצמודה לקנח באספרסו J

אתר אינטרנט: https://www.8healthlounge.com/menu

האלגנטית – Botanista

בוטניסטה (“הבוטנית”) היא מסעדה שנפתחה בשנת 2018 והיא יותר מתאימה לבראנצ’ או לארוחת ערב מעט מתוחכמת באווירה מיוחדת.
תפריט המסעדה מושתת על חומרי גלם טבעיים בלבד מהאדמה ובעיקר מהצומח, כשהמסעדה מייצרת בעצמה לחם ללא גלוטן ואת גבינות הקשיו הטבעוניות שבמקום.

מה בתפריט: לא לפספס את המוקיקה שהיא במקור תבשיל דגים ברזילאי עם חלב קוקוס, רק שפה את הדגים מחליפים חומוסים, פטריות, קייל ודלעת.
פד תאי טופו, גיוזות צמחוניות, פוקצ’ה ללא גלוטן שמוגשת עם ממרח סלק וחומוס, סטייק טופו עם שומשום ביין אדום עם קציפת לימון ותרד (בתמונה), המבורגר קינואה עם מוצרלה טבעונית, ברוסקטת חומוס ובאבאגנוש ועוד.
בגזרת המתוקים מצאנו קערות אסאי ומוזלי, פנקייקים טבעוניים עם סניקרס ובננה, קרם ברולה דלעת, ושוקולד מוס עם שקדים שלא תנחשו בחיים שהוא טבעוני.
לא לשכוח להזמין מקום, המקום מתמלא במהירות בערבים.

אתר אינטרנט: https://obotanista.eatbu.com/?lang=en

הפורטוגזית – AO26

מסעדת AO26 נפתחה בשנת 2016 בשכונת באישה והפכה מהר מאוד לשם דבר בליסבון.
הקונספט של המסעדה פשוט אך מיוחד – המקום לוקח את המטבח הפורטוגזי שנשען על דגים ובשרים, ועושה אדפטציה טבעונית למנות פורטוגזיות פופולריות. את הדגים והבשרים מחליפים חומרי גלם מהאדמה והצומח, ולא בטוח שתצליחו לגלות מהם.

מה בתפריט: כדאי להתחיל עם פלטת הראשונות הפורטוגזיות – סלט “תמנון”, לחם ומטבלים, “דג” מטוגן, טרטר “דג” ועוד. בעיקריות מצאנו המבורגר סלק, סטייק סייטן עם ירקות בגריל, ותעשו כבוד למנה הצפונית האהובה של פורטוגל – הפרנצ’סינה. במקור מדובר במנת לחם, גבינה, בשר, בירה וצ’יפס, ובגרסה הטבעונית באמת שלא הצלחנו לנחש מה החליף את הבשר והגבינה, בקטע טוב J
לקינוח מוס שוקולד וקרמל מלוח או קרם ברולה על בסיס חלב סויה שמרגיש אמיתי אמיתי.

שימו לב שזאת עוד מסעדה שחשוב להזמין בה מקום מראש!

אתר אינטרנט: https://ao26vegan.eatbu.com/?lang=pt

הבינלאומית – Honest greens

רשת מסעדות בריאות שהוקמה על ידי שלושה מטיילים: אמריקאי, דני ושף צרפתי, שהחליטו שהם רוצים לפתוח מסעדה שתשלב בריאות וטעמים מכל העולם ושתתאים לכל אחד ולכל תקציב.
שתי המסעדות בליסבון הן המשך ישיר של ההצלחה של חמשת הסניפים של הרשת שנמצאים בברצלונה ובמדריד.
המסעדה היא לא מסעדה טבעונית אבל מציעה אופציות רבות ומגוונות לצמחונים ולטבעונים, תוך כדי הקפדה על חומרי גלם טבעיים ללא סוכרים. השורה התחתונה היא שכל אחד יכול למצוא פה מה שהוא אוהב.

מה בתפריט: התפריט ברובו הוא תפריט של הרכבה. אפשר לבחור סלט מהתפריט : סלט בוראטה/ים תיכוני/אבוקדו וכו’, ולהוסיף לו מנת חלבון כמו עוף פירי פירי, עוף עשבי תיבול, ספייסי סלמון, טטקי טונה, טופו קריספי, פלאפל עם טחינה ועוד. אפשר להוסיף לארוחה תוספות מעניינות ומעולות כמו לזניית סלק, חציל וזוקיני, חומוס, ארטישוקים, גבינת פטה אפויה, קרפצ’יו דלעת, והרשימה עוד נמשכת.
בקיצור ולעניין – פשוט להגיע.

אתר אינטרנט: https://honestgreens.com/pt/

 

המתוקה – Veganata Portugal

נחתום במאפייה טבעונית קטנה ומתוקה שנמצאת במרכז שכונת שיאדו, שמעניקה גם לטבעונים את האופציה ליהנות מהמתוק הלאומי – פסטל דה נאטה בגרסה הטבעונית. במקום תמצאו עוד מבחר גדול של מאפים טבעוניים עם תחליפים מעניינים לצד קפה משובח.

בתיאבון!

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

לעבור לפורטו

יתרונות וחסרונות

בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, וכך גם ברילוקיישן לפורטוגל. ריכזנו לכם פה את היתרונות והחסרונות שאנחנו מצאנו כקריטיים במעבר לכאן, נשמח שתשתפו אותנו בתגובות כאן

למאמר המלא »

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש