טיול בליסבון וביקור במסעדה ישראלית- טנטורה

אחד הדברים שמרגשים אותנו בלגור בפורטוגל ובאירופה בפרט- זאת היכולת לקום בבוקר של יום שישי, לקחת את הרכב/אוטובוס/ רכבת ופשוט לנסוע. כמה שעות לשם או לשם- ואנחנו שוב בחו”ל. 

מגיעים לנופים ומקומות עוצרי נשימה, שצריך למצמץ ולשפשף את העיניים כדי לוודא שמה שאנחנו רואים זה אמיתי.

בסופ”ש האחרון, החלטנו לארוז תיק קטן ולנסוע לכיוון ליסבון. לקבל קצת וייב של תל אביב לנשמה, והכי חשוב- לאכול במסעדת “טנטורה”!!! מסעדה ישראלית שנפתחה בליסבון ע”י איתמר ואלעד, עם אוכל טעים טעים שתמיד מחזיר אותנו הביתה לישראל.

המסעדה היא ים תיכונית כמובן, עם חומוס מעולה כמו של הבית, מלבי, פלאפל, שקשוקות- וכל מה שהיינו בקרייב אליו כבר כמה חודשים טובים. כן חברים, בפורטו עדיין אין מסעדה ישראלית! ועם כמה שחלק ירימו גבה ויגידו “מה הבעיה, תכינו את זה בבית” , נכון, אנחנו יכולים להכין והכנו, אבל אין כמו האווירה של לבוא לשבת, להזמין איזו מנה ולהמשיך הלאה לאיזה ערק לימונים של שישי אחהצ.

איתמר ואלעד קיבלו אותנו בזרועות פתוחות ובחיוך ענק, הושיבו אותנו ליד השולחן- והמנות התחילו לזרום. האווירה במקום, המוסיקה, העיצוב המגניב והאוכל הטעים גרמו לנו להבין למה המסעדה שלהם מפוצצת כל הזמן, עד שכמעט ואין אפשרות להזמין מקום לשניים.

אז אם אתם עוברים בליסבון, ובא לכם טעם של הבית באווירה מגניבה בטירוף- זה לגמרי המקום, ובשבילינו זאת נהייתה גולת הכותרת של הביקורים שלנו בליסבון.

לאחר ששבענו ונחנו קצת, אספו אותנו חברים שהגיעו מצרפת, והחלטנו לנסוע לעשות איזה טבילה בים, באיזור ליד ליסבון שנקרא Sesimbra .ומה גילינו? חופים מטריפים, מים תכלת, צוקים מרהיבים, עיירה מהממת- גן עדן על פני האדמה. היה פשוט- מושלם. ומאוד חם.

למה להמשיך לתאר אם אפשר לראות את זה בוידיאו שעשינו?

שתהיה צפייה מהנה! ואל תשכחו את הקרם הגנה(:

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש