קבלו 10 דברים שקורים רק בפורטוגל:

1. אתה הולך בסופרמרקט Mini preço, ומתנגנת ברקע פרסומת של pingo doçe (הסופר המתחרה)

2.  אתה אומר Obrigado, והם מניחים שמתוך זה אתה יודע פורטוגזית שוטף- “Mas tu fala muito bem…”  ושוטפים אותך בשצף סיפורים מהעבר, מההווה והעתיד

3. בפורטוגל אוהבים לעשן, והרבה. גם בתוך בתי הקפה (לא בכולם)… כן זה לא חלף מהעולם עדיין.

4. מושג הזמן פה הוא יחסי. כשהם אומרים שמשהו יקח שעה- זה כנראה יקח 4 שעות. וכשהם אומרים שמשהו יקח יומיים, זה כנראה יקח שבועיים. אז שימו לב, והיעזרו בסבלנות.

5. הבתים שלהם לא מוכנים לקור. הרבה פעמים יותר קר בתוך הבית מאשר בחוץ, לא משנה כמה מחממים קנינו. איכשהו תמצאו את עצמכם יושבים בסלון עם 3 שמיכות עליכם כדי לא לקבל היפוטרמיה. אפילו החברים שלנו מהארצות הצפוניות סובלים מהקור!!! אז יו נואו..

6. הכל בפורטוגל זה קשרים. אתם צריכים להכיר את הבן אדם הספציפי שבמקרה דוד שלו הוא מנהל בנק, ובמקרה סבתא שלו היא סוכנת נדל”ן, ובמקרה כולם עובדים ביחד.

7. הם משלמים הכל בדביט. רוצים לקנות משהו בתשלומים? לא כאן. רק כדי לפתוח לנו הרשאה להשתמש באפליקציית המוניות Uber, היינו צריכים להגיש מסמכים לבנק ולפתוח מלא הרשאות. לא, זה לא מגיע אוטומטי …

8. הארוחות פה הן דבר קדוש. אם עכשיו זה בין 12:30-14:00 כולם ללא יוצא מן הכלל אוכלים צהריים. אי אפשר לדבר עם אף אחד, המדינה שובתת. וואללה את זה די אהבנו.

9. הם אנשי כרטיסי הביקור. יש לנו כבר מגירה שלמה של כרטיסי ביקור מכל אדם שפגשנו כאן בפורטוגל, ובכל פעם שאנחנו פוגשים אותם שוב, הם שוב מציעים כרטיס ביקור. הלוווו שמרנו אתכם כבר בטלפון, תחסכו לנו.

10. גם אם נראה שיום שמשי בחוץ, אל תשכחו את המעיל, המטריה ומגפי הגשם שלכם ? אתם יכולים למצוא את עצמכם מאוד מהר בתחזית מתחלפת, עם רוחות אטלנטיות וגשם שלא ברור לאיזה כיוון הוא מתפזר בכלל (לפחות ככה זה בצפון פורטוגל). בינתיים קנינו כבר 3 מטריות. כולן נשברו.

ובכל זאת, אין על לשבת ולהזמין פה איזה דרינק בפחות מ3 יורו.

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש