רכישת דירה בפורטוגל- הזמנים השונים שצריך לקחת בחשבון

הרבה אנשים פונים אלינו בקשר להשקעה בפורטוגל, וחושבים ש” אה כן אני אקפוץ לכמה ימים, אני אקנה איזה דירה, אחתום זריז חוזה ואמשיך הלאה עם מפתחות לנכס החדש”

אז אמנם זה כן יכול לעבוד באיזורים אחרים בעולם, ועובדה שלפני כמה שנים טסנו אני ואבא שלי לבודפשט וקנינו שם דירה תוך 5 ימים.

אבל פה בפורטוגל? הכל עובד אחרת.לא זה לא גרמניה  או שוויץ, ושום שעון לא מתקתק כאן.

הכל עובד הרבה יותר לאט, ונראה שלמרות שאנשים רבים כאן זקוקים לכסף הזה- הם ממש לא ממהרים לקחת אותו. תהליך הרכישה כאן יכול לקחת 3 חודשים, חצי שנה כשמדובר בעסקה עם מימון בנקאי ואפילו שנה במקרי קיצון.

הדברים יכולים להיתקע על זה שבעלי הדירה עוד לא הוציאו את המסמכים הרלוונטים למכירה ומעכבים את התהליך, או שהנכס בכלל עבר בירושה (דבר שמאוד נפוץ פה) והוא עדיין רשום על הבעלים הקודמים שנפטרו, או שמסתבר שהדירה בכלל רשומה על 8 אחים, ועכשיו לך תקבל את ההסכמה של כולם למכירה אחרי שהתמקחת על המחיר רק עם אחד מהם, והכל כמובן בפורטוגזית.

 ויכול להיות גם סתם עיכוב כמו סופש, או חג או שהם בדיוק יצאו ללאנץ’. תוסיפו על כל זה גם קורונה, ונשארו 3 ימי עבודה בשנה.

אז למרות שאנחנו הישראלים רגילים לקצב עבודה אחר, ובזמן שהם מריצים עסקה אחת- כבר יכולנו לסגור 8 אם זה היה תלוי רק בנו-  בכל זאת, חשוב להפנים שזאת מנטליות אחרת, פחות לחוצה, עם הרבה עיכובים, ופשוט לגשת לתהליך הרכישה בסבלנות. עדיף אחרי כוס יין פורט נחמד שיאט אתכם בהתאם לקצב הפורטוגלי.

ואם כבר קיבלתם הסכמה על המחיר שהצעתם- אתם יכולים להיות רגועים. הדירה שלכם מרגע ההסכמה ועד סוף התהליך. הפורטוגלים מאוד ג’נטלמנים בעסקים, וזה ממש לא שוק חופשי שמי שמציע יותר- זוכה בקופה.

כמובן שכל מקרה הוא לגופו, ויש מקרים שזה עובד אחרת- אבל באופן די גורף, לאחר עסקאות רבות כאן בפורטו- אנחנו יכולים להגיד לכם שלא משנה כמה מהר אתם תרוצו- זה לא ישנה את הקצב הפורטוגלי.

אז צריך לקבל את זה ולהבין את זה כשמתכננים כאן השקעה

.

.רוצים עזרה וליווי בתהליך? מוזמנים ללחוץ כאן

*בתמונה אפשר לראות את עומר מסיים את התהליך הרכישה יחד עם העורכת דין וכל הפורטוגלים החמודים מסביב??

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

חופשה עם המשפחה

יש הרבה יתרונות במגורים בפורטוגל, אבל המרחק מהארץ הוא לא אחד מהם. טיסות מחירי הטיסות עדיין יקרים יחסית לטיסות לואו קוסט שקיימות להרבה איזורים באירופה,

למאמר המלא »

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש