שינויים בגולדן ויזה בפורטוגל בהשקעות נדל”ן החל מ-2022

חושבים להשקיע בנדל”ן בפורטוגל כדי לקבל גולדן ויזה ולחיות באופן חוקי בפורטוגל? הכתבה הבאה היא בשבילכם! והנה הכללים החדשים שיכולו על ויזת הזהב החל מ-2022 

אז אם גם אתם חושבים להשקיע בנדל”ן בפורטוגל ולנצל את איכות החיים במדינה האירופאית המדהימה הזו, אבל אין ברשותכם דרכון אירופאי- ויזת הזהב, מציעה עבורכם את האפשרות הזו. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הויזה ועל החוקים החדשים שיכנסו לתוקף ממש בשנה הקרובה

אז מהי ויזת זהב ואיך ניתן לקבל אותה?

גולדן ויזה (ויזת זהב) היא אשרת הגירה לפורטוגל המציעה אישורי שהייה לאנשים שמשקיעים במדינה. למרות שכ- 94% מוויזת הזהב ניתנות למשקיעי נדל”ן, הויזה גם רלוונטית למי שמשקיע בשיטת העברת ההון.

בין ההטבות הרבות שהויזה מציעה, ויזת הזהב של פורטוגל מעניקה לכם כרטיס תושבות ל -5 שנים עם אישור עבודה בפורטוגל וגם – בכל מדינות אירופה הכלולות באמנת שנגן. בנוסף, אפשר לכלול בויזה הזו גם את שאר בני משפחתכם, ואחרי 5 שנים- להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית! שווה לא?

אז מהם הכללים החדשים של ויזת הזהב של בפורטוגל החל מ 2022?

כדי להיות זכאים לויזת הזהב, חייבים להשקיע בפורטוגל בתנאים מסוימים, שעליהם נרחיב בהמשך. מאחר והוויזה קיימת מאז 2009, והרבה מים עברו בנהר מאז, ובחוקי הנדל”ן בפורטוגל- הממשלה הייתה צריכה לעדכן ולחדד את הכללים . החל משנת 2022 ואילך, אלה השינויים שיכנסו לתוקף.

השינויים החדשים:

שינויים במיקום ההשקעה

כדי להיות זכאי ל”ויזת הזהב” , עליכם להשקיע בפיתוח ושיקום נכסים בפורטוגל או באיים ששייכים לפורטוגל (מדיירה והאיים האזורים), כאשר שיעור האוכלוסייה באותם מקומות, הינו בצפיפות נמוכה.

כלומר, בקשות חדשות ל”ויזת זהב ” לא יתקבלו על ידי מי שרוצה לבצע השקעות נדל”ן בליסבון, פורטו או אלגרב. עיירות נוספות כמו Silver Coast (בין ליסבון לפורטו)   Setúbal , גם הן מחוץ לרשימה.

כללים חדשים לגבי שווי ההשקעה

החל משנת 2022 ואילך, רק השקעות ברכישת נכסים בשווי של לפחות 400,000 אירו ,יהיו תקפות עבור אשרת הזהב.

במקרה של השבחת נכסים, הערך המינימלי להשקעה הוא € 280,000.

כללים חדשים בנושא העברות הון

הסכום המינימלי להשקעה בעסק קיים בפורטוגל יעלה ל -500,000 יורו, וכך גם סכום ההשקעה במחקר ובקרן השקעות. עד היום, הסכום המינימלי לכל השקעה היה 350,000 אירו.

בנוסף, העברת ההון המינימלית עלתה ל -1.5 מיליון יורו.

ניתן לעיין בחקיקה המלאה לגבי השינויים בויזה מסוג זה באתר הרשמי של SEF.

מה דעתכם על השינויים?

השינויים היו אמורים להתבצע כבר ביולי 2021 אך התעכבו בעקבות מגפת הקורונה. הכללים החדשים של ויזת הזהב של פורטוגל לא יהיו תקפים עד סוף 2021, אך לאחר מכן- לא תהיה תקופת הסתגלות. למרות זאת, תהליכים ואשרות שכבר התחילו תהליך, לא יושפעו מהחוקים החדשים. אותם תהליכים, נשארים עם אותם כללים, כמו קודם.

כידוע לכולנו, תהליכים בירוקרטיים בפורטוגל יכולים להסתבך ולהתארך יתר על המידה. לכן, אנו ממליצים בחום להשתמש בשירותיהם של יועצים או משרדי עורכי דין אמינים ומנוסים שילוו אתכם בבטחה בכל התהליך הנ”ל.

במידה ואתם זקוקים לעזרה בקבלת ויזת הזהב שלכם בפורטוגל או זקוקים לייעוץ בנוגע להשקעות נדל”ן, אנחנו כאן בשביל ללוות אתכם לכל אורך הדרך

 

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש