סיכום תהליך ניתוק תושבות

אז למרות שכבר פרסמנו וידיאו של תהליך ניתוק תושבות, בראיון שעשינו עם טארק מחברת רילוטקס-

הגיעו אלינו המון פניות לאינבוקס עם שאלות על איך היה השירות שלהם, והאם כבר השלמנו את התהליך ניתוק.

על התהליך

אז קודם כל, כן השלמנו כבר את התהליך ניתוק, ואנחנו רשמית מנותקים מארץ ישראל.

ובכללי- תהליך ניתוק תושבות זה תהליך שלוקח זמן להשלים (אנחנו היינו בתהליך בערך 6 חודשים) עם מסמכים שצריך לספק, הוכחות שצריך להוכיח, ובעצם זה תהליך שמטרתו להראות למס הכנסה שאתם לא חייבים להם כספים, מאחר ואתם לא חיים בארץ.

ניתוק תושבות אמנם נשמע מושג מבהיל בהתחלה, שטומן בתוכו המון רגשות שייכות:” מה, אני אנתק את עצמי סופית מהארץ? מה ההשלכות? ואם אני ארצה לחזור?…” ועוד ועוד תהיות שעולות.

אבל בתכלס? תכלס תכלס? זה תהליך מיסויי שנועד להסדיר- לאן תשלמו את המיסים שלכם על כל הכנסה כספית שנכנסת לחשבון שלכם. וכמובן שרשות המיסים תרצה שתשלמו לה כמה שיותר. דההה

איך עושים את זה?

לכן, כדי להמנע מטעויות מיותרות שעלולות לעלות לנו המון כסף- החלטנו לפנות לחברת יועצי מס שילוו אותנו בתהליך וינתקו אותנו רטרואקטיבית, מאותו התאריך שעלינו על טיסה מהארץ.

היינו צריכים בעצם “סנגור” שייצג אותנו מול רשות המיסים ושיוכיח להם שאנחנו אכן חיים בחו”ל, מרכז החיים שלנו בחו”ל, כל ההכנסות שלנו הן בחו”ל, ושיאללה- שחררו אותנו לחופשי.

במקרה שלנו עם כל הפוסטים על פורטוגל- קצת קשה לפספס שאנחנו גרים כאן, לא?

לאחר כמה פגישות עם חברות שונות, פגשנו את טארק מחברת

Relotax– הפירמה ליעוץ מס לישראלים בחו”ל ולתושבים חוזרים

שעשה עלינו את הרושם הכי מקצועי, והחלטנו להתקדם איתו.

ומה נגיד לכם? אנחנו שמחים שעשינו את הבחירה הזאת, כי הם ניהלו לנו את התהליך במקצועיות מופתית, הנחו אותנו בכל שלב, פישטו לנו את התהליך, ניתחו את המקרה הספציפי שלנו, התאימו לנו את האסטרטגיה הכי טובה לפעול בה, וייצגו אותנו מדהים מול הרשויות בארץ.

חוץ מכמה טפסים שהיינו צריכים לרכז להם, ואינפורמציה שהם דלו מאיתנו- לא היינו צריכים לעשות דבר חוץ מלחכות למייל של “נותקתם בהצלחה”. הם אפילו הצליחו לבטל לנו כל מיני חיובים כאלה או אחרים על הגשת דוחות באיחור.

בקיצור- ממליצים בטירוף! כשמגיע מגיע:)

מצרפים לכם באותה הזדמנות את הוידיאו המלא על כל תהליך ניתוק תושבות- שעשינו עם טארק, ומאמינים שתוכלו למצוא שם תשובות לכל השאלות שלכם.

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש