ערים טובות למגורים בצפון פורטוגל

אילו ערים בצפון נחשבות לבעלות רמת חיים גבוהה לחיות בהן (למשפחות)?

 

בואו נתחיל מפורטו ! פורטו היא עיר בצפון מערב פורטוגל וידועה במרכז ההיסטורי שלה, נהר דורו וייצור יין פורט והיא העיר התוססת של צפון פורטוגל. מבחינת הפורטואים- הבדיחה הקבועה שלהם זה שכל מה שדרומה מפורטו, נחשב למרוקו

פורטו היא בעצם העיר הנצחית של פורטוגל, וממנה גם נלקח השם פורטוגל. לאחר מכן הצטרפה ליסבון גם היא לפורטוגל, ונהיתה הביזנס סנטר של פורטוגל. קצת כמו ירושלים ותל אביב.

עם זאת, לפעמים לא הכי נוח לגור במרכז העיר עקב תשתיות לא נוחות, מחסור בשטחים ירוקים, פארקים, גני שעשועים ואטרקציות לילדים. כל אלה מושכים את המשפחות לבחון אופציות מגורים חדשות הקרובות לעיר אבל שמציעות תנאי מחיה ברמה גבוהה.

 

אז אילו מן הערים נחשבות לטובות ביותר לגור ליד פורטו?

1. העיר Matosinhos: ממוקמת צפונית מערבית לפורטו ומפורסמת בזכות החופים שלה הדגים, ופירות הים. בנוסף, היא גם מרכז מכובד לקהילת הגולשים ומארחת תחרויות גלישה מפורסמות לאורך השנה. מטוזיניוש ידועה בזכות רמת החיים שלה, הפארקים, שבילי האופניים, בתי הספר הטובים (והפרטיים) ועם גישה נוחה מאוד! לפורטו:) המון משפחות של זרים ומקומיים בוחרים להתמקם באיזור הזה.

2. העיר Vila Nova de Gaia: ממוקמת מעבר לנהר הדורו ובעצם הנוף של פורטו הוא גאיה. גאיה ידועה בזכות יקבי הפורט שלה והיא יעד תיירותי פופולרי בנוסף לפורטו. גאיה היא כמו הרמת גן עם ים של פורטו. היא קרובה לפורטו אבל מציעה רמת חיים גבוהה יותר במחיר נמוך יותר. הרבה משפחות בוחרות להתמקם שם בגלל הקרבה לים, השטחים ירוקים שיש בגאיה, שבילי האופניים ובתי הספר הטובים. הבעיה היחידה בגאיה היא הגישה לפורטו. אם אין לכם רכב- אכלתם אותה.

3. העיר Guimarães: ממוקמת כ-40 דקות מפורטו וידועה בחשיבותה ההיסטורית כמקום הולדתה של פורטוגל והיא אתר מורשת עולמי של אונסק”ו. חוץ מהאתרים ההיסטוריים, היא ידועה בזכות אירועי התרבות שלה, רמת החיים הגבוהה שלה והמון משפחות בוחרות להתמקם בגימראייש בזכות האווירה השקטה, הכפרית והנוחות לגדל ילדים במקום שכזה. ב2012 היא נבחרה להיות בירת התרבות האירופאית.

4. העיר Braga: ממוקמת כשעה מפורטו וידועה במורשת הדתית שלה, כולל מקדש Bom Jesus do Monte וקתדרלת Sé de Braga. חוץ מלהיות מורשת דתית היא גם בית להמון סטודנטים, ידועה בזכות החינוך הטוב שלה, המרחבים ומציעה אפשרות מחיה רגועה יותר מהערים התוססות. בראגה היא גם עיר עולה מבחינת השקעות נדל״ן בפורטוגל כרגע, והעיר השלישית הכי גדולה בפורטוגל.

 

זאת הייתה ככה סקירה זריזה של הערים הקרובות לפורטו. כמובן שיש עוד מקומות שווים להתמקמות בפורטוגל וזה הכל תלוי במה אתם מחפשים:)

נו מה אתם אומרים? לאן אתם הייתם עוברים?

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

לעבור לפורטו

יתרונות וחסרונות

בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, וכך גם ברילוקיישן לפורטוגל. ריכזנו לכם פה את היתרונות והחסרונות שאנחנו מצאנו כקריטיים במעבר לכאן, נשמח שתשתפו אותנו בתגובות כאן

למאמר המלא »

המדריך לנדל”ן 2! עדכון 2021

הרבה קרה מאז שהגענו לפורטוגל מבחינה נדל”נית.חלק מהמחירים עלו, חלק נשארו אותו דבר, דברים התעדכנו בנוגע למיסוי,וכמובן, איך אפשר שלא לדבר על הקורונה שעדיין למרבה

למאמר המלא »

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש