רילוקיישן לפורטוגל – כל כך הרבה אופציות מגורים מחוץ לערים המרכזיות!

לפני כחודשיים, בביקור המשפחתי האחרון שהיה לנו בפורטוגל, לקחנו את האוטו ונסענו לסופש ארוך יחד עם המשפוחה למקום מקסים מקסים מקסים בשם MIRA

עיירת חוף הממוקמת כשעה ורבע מפורטו וכשעה וחצי מליסבון, ליד Figuera de foz.

רצינו חופשה משפחתית שלא תהיה תהיה רחוקה מדי מפורטו, כדי לא לטרטר את ריו עכשיו בנסיעה (וגם לא את עצמנו, בכל זאת נסיעה משפחתית, כמה אפשר לשמוע חפירות). רצינו בית שיתן לנו את מקסימום הנוחות האפשרית לחופשה מפנקת ביותר.

מפה לשם, אחרי שיטוטים רבים באיירבינבי ( ולא היה קל למצוא בית שיתאים לצרכים שלנו) מצאנו בית קסום ב- MIRRA VILLAS.

בית פרטי, עם 3 חדרי סוויטות עם שירותים ומקלחת ובריכה כיפית בחצר.

בנוסף לבית המפנק שהיה לנו,  היתה גם בריכה חיצונית של ה”קיבוץ”, מגרשי גולף, טניס, יער עם אומגות ומסלולים כיפים לכל המשפחה- וים!! חוף ים מהמם!!!

וככה במקרה לגמרי, דרך הבית ששכרנו, גילינו מקום מהמם, שנראה כמו מושב על הים, סטייל רצועת החוף של עמק חפר בארץ, ואמרנו- וואו, איזה מקום מושלם ללהתיישב בו כמשפחה. אחלה מקום לרילוקיישן למי שרוצה לנסות לחיות מחוץ לערים המרכזיות.

לא רחוק מדי מ2 הערים המרכזיות, וליד עיר גדולה גם כן, עם איכות חיים שחבל על הזמן. נופים משגעים, אוכלוסיה נעימה, בתים פרטיים עם בריכות בפחות ממליון שקלים.

מה רע? נשמע לנו כמו אחלה של חיים.

מחישוב מהיר שעשינו על הבית שהשכרנו, שמנו לב שגם האחוזי תשואה לא נופלים מהערים הגדולות כשמדובר באיירבינבי, וזה בהחלט נתן לנו הצצה מעניינת לעוד איזור ממש מגניב בפורטוגל, למי שרוצה להתיישב עם משפחה, או פשוט לקנות בית להשקעה.

יש מה לחפור עוד?

עשינו סרטון! שתהיה צפייה מהנה!

(יש מצב שבחלקים מסויימים הסאונד חצי כוח, אז סלחו לנו מראש)

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

פורטו רילוקיישן

משבר זהות

תמיד רציתי לחגוג את הכריסמס והשנה החדשה בחו”ל.האוירה האירופאית, עצי חג המולד הנישאים לגובה ופסלי הסנטה שניצבים בכל כניסה לבית.תמיד הייתי שומעת את ההורים שלי

למאמר המלא »

יום פורטוגל

יום פורטוגל שמח לכולם! אל תחשבו ששכחנו, כי גם השנה לפי מיטב המסורת המופלאה, הנה 10 דברים שגילינו על העם הפורטוגלי: משפחה היא דבר מאוד

למאמר המלא »

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש