איפה מחפשים דירות בפורטוגל

החלטתי שאני רוצה לקנות / להשכיר נכס בפורטוגל, איפה מחפשים?

ובכן, יש כמה אופציות שלא דורשות כרטיס טיסה לפורטוגל:

1. אתר Idealista – המלך של הנדל”ן הפורטוגלי באינטרנט. מדובר באתר שמרכז נכסים שונים למכירה או השכרה, חלקם מפורסמים באמצעות חברת נדל”ן וחלקם מתפרסמים באופן עצמאי. עם ממשק נוח ואפשרות לגלישה בשפות שונות כולל אנגלית, מדובר באתר יעיל ונוח במיוחד. החיסרון המינורי הוא שקשה להגיע לנכסים “פורטוגלים”, כלומר שמקומיים לא תמיד מפרסמים באתר הזה, והוא יותר פופולארי בקרב משקיעים זרים.

בנוסף, חיסרון משמעותי זה שתגלו שהנכסים ה״אטרקטיביים״ שמפורסמים שם-הם בכלל לא קרוב ללוקיישן שבו הם פרסמו את הדירה, מה שהופך את התהליך לדי מייאש כאשר כולנו יודעים שלוקיישן זה הדבר הכי חשוב בנדל״ן.

2. אתר Olx – יד 2 של הפורטוגלים. פלטפורמה למכירה ורכישה של מוצרים שונים בין אנשים, כשיש גם ניתן למצוא שם דירות ונכסים. למרות שאין אפשרות גלישה באנגלית, זו פלטפורמה מאוד פופולארית בפורטוגל לקניות ורכישות בין – אישיות ולמי שיש סבלנות ואולי קצת פורטוגזית בסיסית (או מילון אינטרנטי פתוח בדפדפן), זה אתר לא רע בכלל.

3. המארקטפלייס ב-Facebook – בתור הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, ועם פופולאריות גדולה בפורטוגל, אפשר בהחלט לאתר מציאות בפייסבוק. יש אפשרות במארקטפלייס לבחור מיקום, לקבוע רדיוס סביבו ולראות מה ההיצע. רוב הפוסטים יהיו ככל הנראה בפורטוגזית, וקיים סיכון קטן למודעות פיקטיביות, אבל זה מקום טוב לצאת לחיפוש.

בכל אופן האופציות הללו הם אינדיקציה נחמדה לקבל מושג כללי על השוק. במידה ואתם מחפשים לקנות נכס– שימו לב שאתם שואלים את השאלות הנכונות, שהנכס אכן נמצא במיקום אטרקטיבי והמחיר תואם את מחירי השוק.

מעוניינים לעבור לפורטוגל? מוזמנים ליצור קשר 🙂

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

געגועים לאוכל ישראלי

אבו-אחמד: כן גברת, מה לשים לך בפיתה? אני: אמממ… שים חומוס, סלט, קצת כרוב.. אבו-אחמד: רוצה צ’יפס בפנים? אני: כן אפשר אבו-אחמד: קצת חריף? אני:

למאמר המלא »

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש