בתי יוקרה בליסבון – האם זו השקעה טובה?

אם אתם מחפשים בתי יוקרה למכירה בליסבון, תדעו שאתם לא היחידים: הבירה של פורטוגל היא השנייה הכי מבוקשת באירופה להשקעות מסוג זה. הראשונה היא פריז.

כמובן שאולי זה קרה בגלל ויזת הזהב, אפשרות שכבר לא זמינה מאז תחילת 2022 להשקעה מסוג זה, אז עולה השאלה:

 

האם בכל זאת כדאי להשקיע בבתי יוקרה בליסבון?

ואנחנו כאן כדי להגיד לכם שכן! ההשקעה עדיין מוצדקת וכאן נסביר לכם למה.

לפי פלטפורמת Imovirtual Real Estate, דמי השכירות במחוז ליסבון עשו עלייה של 28.3% ביולי 2022 בהשוואה לחודש המקביל שנה שעברה, בעוד שמחיר הבתים צמח ב-6.6% באזור באותה תקופה. זה מלא!

אפשר לראות את זה בכל הארץ, גם אם דמי השכירות גבוהים יותר מבחינה היסטורית באזור ליסבון.

כך שאם התשואה הכספית היא בממוצע 3% להשקעה בנדל”ן בבירה בכלל, בנכסי יוקרה זה אפילו גבוה יותר ומגיע ל-4.3%.

שלא לדבר על כך שהמחירים בעיר, בהשוואה לבירות אירופה האחרות, מאוד תחרותיים. בעוד מיליון יורו קונה 50 מ”ר בפריז ורק 35 מ”ר בלונדון, אותו כסף יכוללקנות 100 מ”ר בליסבון.

שלא לדבר על כך שהסיבות למגורים בליסבון הן רבות, יש את אורח החיים של האיזור שטוף שמש, קרוב יותר לטבע, חופי גן עדן במרחק דקות ספורות בלבד משם, בנוסף לאקלים המתון והביטחון.

 

היכן ניתן למצוא בתי יוקרה למכירה בליסבון?

תוכלו לחפש זאת בעזרת אנשי מקצוע, כמו משרדי נדל”ן עצמאיים או מתמחים בתחום היוקרה. לכל אחד יש את התועלת שלו, במיוחד כשמבצעים השקעה כה גדולה במדינה לא מוכרת, עם חוקים ובירוקרטיה שונים ממה שהורגלנו אליו.

סמכו עלינו: פורטוגל לא מיועדת לחובבנים בכל הנוגע לבירוקרטיה!

 

כמה עולה בית יוקרה למכירה בליסבון?

בפורטוגל, נכס נחשב בדרך כלל ליוקרתי מערכים קרובים או מעל 500,000 אירו. אבל בליסבון, ההשקעה יכולה להיות בין 730,000 ל-3 מיליון אירו, תלוי באזור הנבחר.

ועם השינוי בכללי ויזת הזהב, הביקוש לנכסי מגורים בליסבון ירד קרוב ל-10%. אך למרות זאת, אנשי המקצוע המתמחים בבתי יוקרה למכירה בליסבון, אומרים כי דמי השכירות עלו בשיעור זהה למחירי הנכסים, מה שהופך את ההשקעה לרווחית עוד יותר מהשקעות מסוימות בשוק הפיננסי.

זה גם בגלל מחירי השכירות הגבוהים שמהגרים רבים, המהווים כ-70% מלקוחותיה, בוחרים להשקיע בליסבון. ישנה תנועה ברורה של מעבר לפורטוגל, השכרת דירה למגורים ואז בחירה בקניית הנכס.

 

עצה מקצועית

אחרון חביב, הטיפ העיקרי שלנו הוא: “אל תחפשו את זה לבד”.

משרד תיווך/בעל מקצוע מתמחה יכול לסייע בסוגיות חקיקה ובירוקרטיות, ולחסוך בעיות רבות, ובנוסף להציע סיוע הולם ביחס למיקומים ולנכסים הטובים ביותר באזור, סיוע בתהליכי הלוואות בנקאיות ובחוזה, למשל.

מדינה אחרת כרוכה בחוקים שונים ולכן, השקעה בבתי יוקרה למכירה בליסבון חייבת להיעשות בזהירות ובמידע.

זו הסיבה שאנחנו כאן מ-Live Abroad. אנחנו עושים הכל בשבילכם, מלקחת אתכם לסיור מודרך כדי לראות נכסים ולספר לכם את הסיפור מאחורי כל מקום קטן, ואז, לעבור על כל הניירת כדי שלא תצטרכו להילחץ מכלום מלבד לחתום על הניירות ולקבל המפתחות שלכם.

אהבתם? שתפו!

ליווי ברילוקיישן

ליווי ועזרה בתהליך הרילוקיישן

סיורים פרטיים בפורטו

בואו להכיר את פורטו בסיור עם עומר

נדל"ן

הכירו אפשרויות השקעת נדל"ן בפורטוגל

רוצים עוד?

הנה עוד מאמרים וסרטונים שבטח יעניינו אתכם:

golden-viza

גולדן ויזה בפורטוגל

גולדן ויזה! אפשרות הגירה אטרקטיבית לפורטוגל, כרטיס הכניסה לאירופה עבור משקיעים זרים שאינם אירופאים, הניתנת בעבור רכישת נדל”ן בפורטוגל. כאן בכתבה רכזנו לכם את התהליך,

למאמר המלא »

לא רוצים לפספס?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונעדכן אתכם בכל פעם שנפרסם מאמר חדש